خانه » اخبار » اخبار ورزشی » اثرگذارترین باشگاه های دنیا در شبکه های اجتماعی

اثرگذارترین باشگاه های دنیا در شبکه های اجتماعی

وبسایت Deportes&Finanzas تحقیقاتی را روی اثرگذاری رسانه ای باشگاه در شبکه های اجتماعی انجام داده و نتیجه نهایی در نوع خود جالب توجه است.

 

 

Lionel

 

 

بازه زمانی تحیقق بین اول ژانویه 2020 تا 30 آوریل است و صفحات فیسبوک اینستاگرام توئیتر یوتیوب و تیک توک مورد بررسی قرار گرفته اند.

در میان 5 باشگاه شماره یک دنیا از لحاظ فعل و انفعال در شبکه های اجتماعی نام دو باشگاه اسپانیایی و دو باشگاه انگلیسی به چشم می خورد.

 

 

 

 

در مورد لیورپول بیشتر از هر باشگاهی صحبت شده و 499 میلیون واکنش را در فضای مجازی به خود دیده است. با 34 میلیون اختلاف باشگاه بارسلونا دیده می شود و آبی اناری ها 465 میلیون یورو عکس العمل و واکنش را به دنبال داشته اند.

در جایگاه سوم منچستریونایتد با 436 میلیون سپس رئال با 321 و در جایگاه پنجم نیز فلامینگو برزیل با 308 میلیون فعل و انفعال در شبکه های اجتماعی قرار دارند.

 

 

.
اشتراک گذاری مطلب

باز نشر مطالب مجله اینترنتی ایما تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .