با تبلت های اقتصادی و میانرده جدید لنوو آشنا شوید

با تبلت های اقتصادی و میانرده جدید لنوو آشنا شوید

تبلت‌های اندرویدی در چند سال اخیر آن‌چنان مورد استقبال قرار نگرفته‌اند؛ اما نمی‌توان گفت که دوران آن‌ها به پایان رسیده است. شرکت چینی لنوو، با معرفی پنج تبلت اندرویدی جدید اقدام به به‌روزرسانی محصولات سال گذشته‌ی خود کرده است.

این تبلت‌ها به سه گروه تقسیم می‌شوند. تبلت‌های سری E که در رده‌ی اقتصادی قرار می‌گیرند و در سه اندازه‌ی ۷، ۸ و ۱۰ اینچی عرضه می‌شوند. تبلت میان‌رده‌ی ام ۱۰ (M10) نیز از نمایشگر ۱۰ اینچی استفاده می‌کند. آخرین عضو این مجموعه هم تبلتی با نام پی ۱۰ (P10) و با نمایشگر ۱۰ اینچی است که از نظر مشخصات فنی بالاتر از ام ۱۰ قرار می‌گیرد.

 

با توجه به مشخصات فنی این تبلت‌ها، هیچ‌کدام از آن‌ها دارای مشخصات جذابی نیستند. در واقع، این تبلت‌ها می‌توانند تقش محصولاتی مناسب را برای خانواده‌ها بازی‌کنند؛ اما چندان قدرتمند نیستند که برای تولید محتوا مناسب باشند.   

خوشبختانه قیمت این تبلت‌های جدید نیز کاملا با مشخصات آن‌ها تطابق دارد. تبلت ای ۷ (E7) ارزان‌ترین محصول این مجموعه است که با قیمت ۷۰ دلار و در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که ای ۷ تنها از طریق فروشگاه‌های والمارت به فروش می‌رسد. محصول بعدی از سری E نیز ای ۸ (E8) نام دارد که برچسب قیمت ۱۰۰ دلاری برای آن در نظر گرفته شده است و هم‌اکنون امکان خرید آن از طریق والمارت وجود دارد. آخرین تبلت از سری E نیز ای ۱۰ (E10) نامیده شده که از ماه اکتبر و با قیمت ۱۳۰ دلار به‌فروش می‌رسد.     

Lenovo در رابطه با قیمت‌گذاری و زمان عرضه‌ی دو تبلت ام ۱۰ و پی ۱۰ حرفی به‌میان نیاورده است. اما قول داده که امکان پیش‌سفارش آن‌ها در فصل زمستان فراهم شود. در انتها می‌توانید مشخصات فنی این پنج تبلت را مشاهده کنید.

مشخصاتلنوو پی ۱۰لنوو ام ۱۰لنوو ای ۱۰لنوو ای ۸لنوو ای ۷
نمایشگر
۱۰.۱ اینچ

۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

۱۰.۱ اینچ

۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

۱۰.۱ اینچ

۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل

۸ اینچ

۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل

۷ اینچ

۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل

پردازندهاسنپدراگون ۴۵۰اسنپدراگون ۴۵۰اسنپدراگون ۲۱۰مدیاتک MT8163Bنسخه‌‌ی وای‌فای:

MT8167

نسخه‌ی ۳G:

MT8321

حافظه‌ی رمحداکثر ۴ گیگابایتحداکثر ۳ گیگابایتحداکثر ۲ گیگابایتحداکثر ۱ گیگابایتحداکثر ۱ گیگابایت
حافظه‌ی ذخیره‌سازیحداکثر ۳۲ گیگابایتحداکثر ۳۲ گیگابایتحداکثر ۱۶ گیگابایتحداکثر ۱۶ گیگابایتحداکثر ۱۶ گیگابایت
دوربین اصلی۸ مگاپیکسل۵ مگاپیکسل۵ مگاپیکسل۵ مگاپیکسل۲ مگاپیکسل
دوربین جلو۵ مگاپیکسل۲ مگاپیکسل۲ مگاپیکسل۲ مگاپیکسل۰.۳ مگاپیکسل
نسخه‌ی اندرویداوریواوریواوریو (نسخه‌ی Go)ناگتاوریو
دیگر مشخصاتبلندگوی چهارگانه

حسگر اثرانگشت

بلندگوی دوگانهبلندگوی دوگانه

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.