بیوگرافی بابک جهانبخش + آلبوم هایش

بیوگرافی بابک جهانبخش + آلبوم هایش

بیوگرافی و زندگینامه

بیوگرافی بابک جهانبخش + آلبوم هایش : بابک جهانخش خواننده پرطرفدار و خوش صدا در ۱ فروردین سال ۱۳۶۲ به دنیا آمده است، او در بوخوم آلمان متولد شده است. هم اکنون او ۳۵ سال سن دارد. در شناسنامه نام جهانبخش، علی است.

تحصیلات : او دارای مدرک صداگذاری موسیقی است.

پدر و مادر وی ایرانی هستند، او به دلیل تحصیل پدرش در آلمان متولد شد.

بیوگرافی بابک جهانبخش + آلبوم هایش

ازدواج و همسر

بابک جهانبخش ۲ بار ازدواج کرده است، او در بار اول خود با مروارید شهریاری ازدواج کرد و در نهایت با وجود یک فرزند به اسم آرتا  از یکدیگر طلاق گرفتند، او در اواخر آذرماه سال ۱۳۹۶ با منتشر کردن عکسی از ازدواج جدید خود با پریا خبر داد.

شروع خوانندگی

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از سن ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه او نسبت به موسیقی بیشتر شد و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین شخصی که او را به خوانندگی تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود، او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد.

طرفدار بودن به تیم استقلال

وقتی از بوخوم آلمان برگشت به ایران، از آنجایی که همه خانواده او استقلالی بودند، وی هم به این تیم علاقه مند شد و بعد در مدرسه فوتبال این باشگاه هم ثبت نام کرد، فوتبال او خوب بود و خوب هم پیشرفت کرد، ولی چون خلق و خوی او با بچه هایی که آنجا بودند فرق داشت، بعضی بی احترامی ها در آن روزها به وی خیلی فشار می آورد، به خاطر همین قید فوتبال را زد. جالب اینجاست که همه مطلع بودند که او از آلمان آمده است توقع یک یورگن کلینزمن از وی داشتند و فکر می کردند که او یک آدم فضایی است هیچکس گلزنی های او را نمیدید و همیشه از وی توقع داشتند که باید بهترین باشد.

همسر وی پرسپولیسی است

آلبوم های بابک جهانبخش

چی شده (۱۳ آذر ۱۳۸۴)

بی اسم (۲۲ آبان ۱۳۸۷)

احساس (۳۰ خرداد ۱۳۸۹)

زندگی من (۱۷ خرداد ۱۳۹۰)

من و بارون (۲۱ تیر ۱۳۹۱)

اکسیژن (۲۲ مرداد ۱۳۹۲)

مدار بی قراری (۲۳ شهریور ۱۳۹۳)

حالم خوبه (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵)

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.