بیوگرافی خاطره حاتمی + بزرگترین آرزویش

بیوگرافی خاطره حاتمی + بزرگترین آرزویش

بیوگرافی خاطره حاتمی + بزرگترین آرزویش : خاطره حاتمی ، بازیگر زن ایرانی ، متولد ۱۳۶۲ می باشد. وی فعالیت بازیگری را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده و در حوزه سینما و تلویزیون مشغول به فعالیت می باشد. خاطره حاتمی تاکنون نقش های متفاوتی بازی کرده است؛ از جمله در فیلم قرنطینه به کارگردانی منوچهر هادی، وی با توجه به نقشی که داشت، به طور کامل موهای سر و ابروی خود را تراشید. یکی از تجربیات عجیب و شاید ترسناک خاطره حاتمی نیز بازی در فیلم صندلی خالی به کارگردانی سامان استرکی می باشد؛ او در یکی از سکانس های این فیلم در یخچال سردخانه بیمارستان و در کنار دو جنازه برای دقایقی خوابید. در ادامه ضمن نگاهی به کارنامه هنری این بازیگر، جدیدترین عکس های خاطره حاتمی را مشاهده فرمایید.

مصاحبه با مادرش

دختران جوان در سال‌های اخیر تمایلی به ازدواج در سنین پایین ندارند و ازدواج‌های دیر هنگام در سنین بالا كم و بیش مد شده و متعاقبا سن بچه‌دار شدن هم به بالای سی و چند سال رسیده اما مادر خاطره حاتمی معتقد است یكی از دلایل رابطه موفقیت‌آمیزش با دخترش اختلاف سنی كم و شناخت كاملی است كه از روحیه و خواسته‌ها و انتظارات نوجوانان و جوانان دارد. خاطره هم معتقد است مادرش، عفت زنجانی با مادرهای دوستانش فرق دارد. همیشه درك بالایی نسبت به آرزوها و خواسته‌های او داشته و همواره رفتاری كاملا منطقی و دوستانه را سرلوحه ارتباط خود و خاطره قرار داده است. در یكی از روزها میزبان این مادر و دختر دوست داشتنی شدیم كه بیشتر شبیه به خواهر بودند و درباره ارتباط، آرزوها و خاطرات‌شان با آنها گپ زدیم.

بیوگرافی خاطره حاتمی + بزرگترین آرزویش

بزگترین آرزویش

مادر خاطره حاتمی: دوست دارم خاطره ازدواجی موفق داشته باشد. قطعا اگر دخترم كه تك فرزندم است از خانه برود به‌شدت دلتنگ او خواهم شد اماخوشبختی او یكی از بزرگترین آرزو‌های من است ضمن اینكه خیلی دوست دارم نوه داشته باشم.

خاطره حاتمی: فكر می‌كنم مامان این موضوع را هر چند روز یكبار به من می‌گوید. مثلا حین دیدن یك فیلم یا سریال هستیم و یك بچه كوچك یا نوزاد می‌بیند و فورا به این مسئله اشاره می‌كند. مامان حتی با دیدن بچه‌های كوچك در تبلیغات پوشك مای‌بیبی و شنیدن صدای آنها هم به یاد آرزوی نوه‌دار شدنش می‌افتد و می‌گوید: «وای خاطره كی من صدای بچه تو را می‌شنوم؟» (می‌خندد).

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.