شناخت شخصیت فرد از روی غذای مورد علاقه

يك قاعده كلي مي‌گويد ، آقايان شكموتر از خانم‌ها هستند و غذا براي آن‌ها مهم‌تر است. در كشور خودمان هم هميشه به زنان توصيه مي‌‌شود براي به دست آوردن دل همسران خود، براي آن‌ها غذاي خوشمزه بپزند اما شايد اكثر زنان ندانند كه از روي سليقه غذايي و علائق غذايي خواستگار، نامزد يا همسر شان مي‌توانند به شخصيت و روحيات او پي ببرند. در‌واقع اين مطلب توسط تحقيقات گروهي از محققان و پژوهشگران به دست آمده است ومي‌تواند بسيار به كار شما بيايد. البته طبيعي است اين نكته‌ها در مورد همه صادق نباشد و فكر نكنيد همه آدم‌ها با يك علاقه خاص حتما شخصيت‌ يكساني دارند.

اگر به چيپس و هله‌هوله‌هاي تند علاقه دارد سليقه او…

آقاياني كه به چيپس و هله‌هوله‌هاي تند (مثل اسنك فلفلي) علاقه دارند به نظر مي‌رسد كساني هستند كه دوران ماجراجويي‌ها را پشت‌سر گذاشته‌اند و به ثبات شخصيتي رسيده‌اند. نتايج يك مطالعه روي بيش از يك هزار نفر مرد آمريكايي نشان داد، آن‌هايي كه به هله‌هوله‌هاي تند يا چيپس با سس تند علاقه دارند، مرداني با اعتمادبه‌نفس، داراي قدرت ريسك‌پذيري بالا و علاقه‌مند به سفر هستند.

اگر به نون و پنير يا تخم مرغ علاقه دارد، خصوصيات اخلاقي او…

نتيجه يك تحقيق كه در ۳ ايالت آمريكا انجام شد، نشان داد مرداني كه علاقه‌مند به خوردن وعده‌هاي غذايي سبك مثل ساندويچ پنير و تخم‌مرغ هستند بيشتر از همه خصوصيات اخلاقي مثل متكي به خود بودن و غيروابسته بودن را دارند و درعين حال جدي، متفكر، كم‌صحبت و داراي روحيه پژوهشگري هستند.

اگر به خوراك مرغ و يك سالاد طبيعي علاقه دارد، خصوصيات اخلاقي او…

به نظر مي‌رسد مردهايي كه اين نوع سليقه غذايي دارند، آدم‌هايي خلاق، هنرمند، با انرژي دروني زياد و داراي حسن نوع‌دوستي زياد هستند.

او عاشق پيتزا است و اخلاقش…؟

تحقيقي كه در ۳ ايالت آمريكا انجام گرفته حاكي از آن است، افرادي كه بيش از همه غذاها به پيتزا علاقه دارند افرادي هستند كه خيلي دوست دارند در مركز توجه عموم باشند و هركاري مي‌كنند تا توجه عمومي را به خود جلب كنند. اين افراد احساسات قوي دارند و دوست دارند احساسات خود را بيان كنند. جالب اين‌كه اين تحقيق نشان داده، افرادي كه جدا از پيتزا به فست‌فودهايي مثل چيزبرگر و همبرگر كمبو علاقه دارند، اخلاق تهاجمي‌تر و رقابتي‌تري دارند.

علاقه به بستني‌هاي وانيلي نشان دهنده خصوصيات اخلاقي…

اين گروه به نظر، خيلي علاقه‌مند به احترام گذاشتن به قانون و عرف نيستند كه اين شايد ناشي از انرژي زياد آن‌ها باشد. اين گروه اصلا خسته‌كننده نمي‌شوند و مثل نوع بستني كه دوست دارند، پرطرفدار هستند درضمن آن‌ها به نظر، خيلي بيشتر از افراد معمولي اهل ريسك هستند.

ساندويچ را با هيچ چيز عوض نمي‌كند پس او يك آدم…

اين گروه از آدم‌ها، خيلي اهل فعاليت نيستند و بيشتر به كارهاي نشسته و پشت‌ميزي علاقه دارند. به نظر مي‌رسد كه اين گروه را مي‌شود «پسرخوب خانه» دانست زيرا اكثر اوقات فراغت خود را درخانه مي‌گذرانند. اين گروه، عاشق تماشاي تلويزيون، آشپزي و تماشاي مسابقات ورزشي هستند.

به انواع شيريني علاقه دارم پس من يك…

شايد بشود گفت، طرفداران پاي‌ها به نوعي خودشان هم شيرين هستند! اين افراد گروهي هستند كه هميشه دوستان زيادي دارند،‌ از كاركردن لذت مي‌برند، از وضعيت خود شكايت ندارند و سعي مي‌كنند هميشه به ديگران كمك كنند. آن‌ها از لحاظ خانوادگي هم مرد خانواده به حساب مي‌آيند.

علاقه به شيريني‌هاي پرخامه نشان دهنده خصوصيات اخلاقي…

اين گروه مثل شيريني‌هاي محبوب‌شان پر از كالري و انرژي هستند. اين گروه در مجموع مهربان، آرام، مطيع، همراه و وفادار هستند ، به همين‌دليل محبوبيت بسياري دارند

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.