فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه :

الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار،

دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست.

سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه :

امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید،

چراکه ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد.

اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید،

آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند.

پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

فال روزانه متولدین خرداد ماه :

ممکن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد،

مخصوصا اگر شخصی از نزدیکان تان چیزی از شما بخواهد که شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید.

این تقاضاها ممکن است به خاطر وابستگی شخصیتی که شمادارید یک درگیری شدید ایجاد کند که هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا یک موقعیت حل نشدنی را تعمیر کنید، قواعد بازی را عوض کنید. تنها هدف واقعی که شما نیاز دارید این است که به سخنانی که دیگران می‌گویند خوب گوش کنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

فال روزانه متولدین تیر ماه :

شما در این روزها در حال متعادل کردن یا آزمودن اخلاق و رفتار خود را با شخص یا اشخاص دیگری هستید.

شما نکاتی را یافته اید که در این زمینه ها با آن شخص دارای اختلاف هستید

اما حساسیت های زیادی و افراطی را به خرج ندهید زیرا باعث می شود شخص مقابل از شما بگریزد. امروز روزی نیست که شما با سرنوشت تان بجنگید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه :

توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می شود شما مثل یک جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذکاوت شما این توانایی را در شما ایجاد کرده است. شما اکنون به جای اینکه بخواهید رابطه جدیدی را شروع کنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی تان را محکم تر کنید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه :

اگرچه شما فهمیده اید که تبعیت کردن از قانون لازم است،

اما هنوز هم در ذهتان دوست دارید کارهایی انجام دهید که با قانون مغایرت دارند! حالا شما نمی‌توانید جلوی چنین تمایلات هیجان انگیزی را بگیرید. شما انقدر هیجان زده شده اید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط!! پس همین الان دست به کار شده و خطر کردن را بپذیرید، افکار فیلسوفانه خود را برای بعد بگذارید.

فال روزانه متولدین مهر ماه :

هم اکنون شما از اینکه سرتان شلوغ باشد لذت می‌برید، اما منطقی نیست فعال بودن و فعالیت داشتن را با خوشبختی و سعادت یکی بدانید. این روزها دانستن اینکه چه چیزی مناسب و خوب است سخت شده است و شما قبل از اینکه تشخیص بدهید نمی‌توانید کارهایی که شروع کرده‌اید را ادامه دهید، خودتان را خسته خواهید کرد. حتی اگر ضعف و ناتوانی‌تان خیلی جدی به نظر نمی‌رسد، از حذف کردن بخشی از برنامه‌هایتان نهراسید.

فال روزانه متولدین آبان ماه :

امروز برای شما سخت است که نظم و ترتیب همیشگی‌تان را حفظ کنید، برای اینکه تفییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های شما به وقوع پیوسته است که کارکردن بر اساس برنامه‌های اصلی‌تان را غیرممکن ساخته است. اما به جای اینکه سعی کنید روی موضوعاتی که نمی‌توانید تغییرشان دهید کار کنید، یک روش جدید برگزینید. ظرف یک یا دو روز آینده الگوهای کهنه‌تان را کنار بگذارید. وقتی که این چرخه شکسته بشود، شما باید با روشی متفاوت همه چیز را به حالت اول برگردانید.

فال روزانه متولدین آذر ماه :

شما احساس می‌کنید اگر روی یک سیم فشار قوی گردش کنید،

ممکن است جریانات الکتریکی اخیر روشن و خاموش شوند.

لحظه‌ای که صاعقه ضربه می‌زند و همه جا روشن است،‌ شما فکر می‌کنید رازهای جهان را می‌دانید،‌ اما در لحظه بعد که همه جا تاریک می‌شود نمی‌توانید به یاد بیاورید که لحظاتی قبل چه دیده‌اید. اگر چه شما ممکن است وسوسه شوید که این جریانات پی در پی را کنترل کنید، اما باید برای این کار وقت خود را هدر دهید. زمانیکه شما واکنش خود را نسبت به تغییرات پایدار می‌بینید، به راحتی می‌توانید بر آنها سوار شوید و کنترل آن را دست داشته باشید. هدف شما اکنون این است که در پایان هر کاری که انجام می‌دهید آسایش و آرامش وجدان داشته باشید.

فال روزانه متولدین دی ماه :

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید،

اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

فال روزانه متولدین بهمن ماه :

رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست.

حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید.

با این وجود ممکن است درباره ارزش بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید

یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که همیشه آرزویش را داشتید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه :

امروز شا بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و این برایتان مثل یک برزخ است.

در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق‌تر شده‌اند

و نگه داشتن دوستی‌هایتان در وضعیتی متعادل کار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می‌شود. باوجود این بهتر است که همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی که رخ می‌دهد آماده کنید

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.