فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۲ تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلندپرواز، مستقل، مهربان و محترم هستید و همین ویژگی ها باعث محبوبیت شما بین اطرافیانتان می شوند. شما امسال برنامه ی کاری سنگین و پرفشاری خواهید داشت که شما را چه از لحاظ جسمی و چه روانی تحت تأثیر قرار خواهد داد. برای این که به آرامش برسید و سلامت خود را به خطر نیندازید رفتن به یک سفر زیارتی و یا تفریحی، بسته به روحیاتی که دارید به شما توصیه می شود.

امسال از لحاظ مالی برای شما سال پرباری خواهد بود و سرمایه گذاری هایی که پیش از این انجام داده اید امسال به ثمر خواهند نشست و سود قابل توجهی را برای شما به همراه خواهند داست. اگر قصد سرمایه گذاری های جدیدی را هم داشته باشید سرمایه گذاری در مسکن بیش از هر چیز دیگری برایتان سودآور خواهد بود. از لحاظ حرفه ای شما امسال در موقعیت خوبی قرار خواهید داشت و اعتبارتان افزایش یافته و مورد احترام همکاران خود خواهید بود.

اگر در زمینه ای فعالیت می کنید که به خلاقیت نیاز دارد امسال برای شما سال پیشرفت و موفقیت خواهد بود و به دنبال آن درآمدتان نیز به میزان رضایت بخشی افزایش خواهد یافت. در زمینه ی روابط عاطفی امسال شما باید وقت بیشتری را صرف رابطه ی خود کنید. رفتن به یک سفر رمانتیک دو نفره به مقصدی دوردست می توند معجزه کند. مرداد، آذر، اسفند و فروردین بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه متولدین فروردین ماه :

پرده ای که جلوی چشمتان را گرفته بود امروز بالاخره کنار رفته است و می توانید دوباره همه چیز را خیلی خوب و واضح ببینید. وقتی می بینید اطرافیانتان تا این حد به فکر خودشان و منافعشان هستند شما هم چرا همین کار را نمی کنید؟ لزومی ندارد که در حق کسی بدی کنید و یا اگر کاری از دستتان برمی آید برای دیگران انجام ندهید. کافیست گاهی، فقط گاهی، اولویت را به خودتان بدهید. امروز ممکن است در بحث های داغی شرکت کنید که اطلاعات جالبی را در اختیارتان قرار می دهند. شما هم بهتر است تا زمانی که از صحت داشتن اطلاعاتی که با بقیه به اشتراک می گذارید مطمئن نشده اید چیزی نگویید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه :

امروز از به زبان آوردن نظرات و عقاید خود طفره نروید و بدون هیچ ترسی آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد را به زبان بیاورید. اکنون دیگر زمان آن فرا رسیده است که دست خودتان را رو کنید و نگران این که چه تنش ها و درگیری هایی ممکن است پیش بیایند هم نباشید. انرژی زیادی در امروز نهفته است که می تواند باعث شود بحث ها از آنچه شما انتظار داشته اید کمی جدی تر شوند، اما این را هم در نظر داشته باشید که از میان همین بحث ها و اختلاف نظرها روابط شما می توانند به مراحل جدیدی وارد شوند و چیزهای جدیدی را در مورد اطرافیان خود یاد خواهید گرفت. چشم هایتان را خوب باز کنید و نگذارید هیچ چیزی از دیدتان مخفی بماند.

فال روزانه متولدین خرداد ماه :

امروز برای شما روز بال و پر گرفتن و پرواز است. پس بال هایتان را باز کرده و به دنبال آزادی و تجربه های جدید بروید و نگذارید هیچ چیزی جلویتان را بگیرد. شاید کسی یا چیزی سعی در محدود کردن شما به ویژه از لحاظ عاطفی داشته باشد و در حالی که شما سعی در حفظ صلح و آرامش دارید شرایط شما را به جنگ و دعوا فرا بخواند. این شرایط درس جدیدی را برای شما به همراه دارد. وقت آن رسیده است که شما یاد بگیرید که در کارهایتان محکم و جدی باشید و اجازه ندهید دیگران شما و کارهایتان را کنترل کنید. البته که لجبازی کار خوبی نیست، اما این که تمام مدت دیگران شما را هدایت کنند هم خوب نیست!

فال روزانه متولدین تیر ماه :

اگر اطرافیانتان اصرار دارند که کارها را همان طوری که خودشان دلشان می خواهد پیش ببرند آنها را به حال خودشان بگذارید! امروز جنگیدن با دیگران هیچ سودی به حال شما نخواهد داشت و فقط باعث به هم ریختن اعصاب و خراب شدن روزتان خواهد شد. نشان دادن واکنش های تند و پافشاری روی به کرسی نشاندن حرف های خودتان فقط باعث بالا گرفتن تنش و درگیری خواهد شد و هرگز به نتیجه ی مورد نظرتان نخواهید رسید. اگر فکر می کنید که نمی توانید با طرف مقابلتان کنار بیایید در صورت امکان راهتان را از او جدا کند و یا حداقل امروز بیخیال انجام این کار شده و آن را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه :

امروز به یکباره انگار انرژیتان دوباره به حالت عادی بازگشته و از بی حوصلگی و کسالت چند روز گذشته خبری نیست. انگار موتورتان روغن کاری شده و آماده اید تا با حداکثر سرعت ممکن به سمت هر چیزی که می خواهید پیش بروید. از به وجود آوردن تغییرات بزرگ نهراسید و هدف هایی بزرگ برای خودتان مشخص کنید. اگر اختلاف نظرهایی بین شما و اطرافیانتان به وجود آمد سعی کنید به جای این که روی جنبه ی منفی این قضیه تمرکز کنید به درس هایی فکر کنید که این موقعیت به شما می تواند بدهد. اگر برایتان ممکن است امروز صبح عشقتان را به یک پیاده روی دو نفره و بعد هم یک صبحانه ی پرانرژی دعوت کنید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه :

امروز این طور به نظرتان می رسد که در اطرافیانتان تغییراتی به وجود آمده است و رفتارشان نسبت به همیشه آزاردهنده و ناخوشایند است. راستش را بخواهید آنها گناهی ندارند و این اوضاع از انرژی موجود در امروز و شرایط کیهانی فعلی ریشه می گیرد، اما شما نباید اجازه بدهید که این موضوع تعادلتان را بهم ریخته و روزتان را خراب کند. اگر می بینید دیگران بدون هیچ ملاحظه ای حرف هایی می زنند که برایتان آزاردهنده است شما هم از فرصت استفاده کرده و آنچه در دلتان است را به زبان آورده و خودتان را سبک کنید. البته این بدان معنا نیست که باید دعوا راه بیندازید. کافی است نسبت به همیشه صراحت کلام بیشتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر ماه :

اگر امروز کارهای غیر منتظره ای از اطرافیانتان دیدید که باعث ناراحتیتان شدند زیاد تعجب نکنید. احساسات شما تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود قرار گرفته اند و نسبت به همیشه حساس تر شده اید. سعی کنید به اعصاب خود تسلط داشته باشید و به هر آنچه به شما آرامش می دهد پناه ببرید تا این شرایط را پشت سر بگذارید. در هر صورت مهار زندگی خود را در دست داشته باشید و اجازه ندهید دیگران برای شما تصمیم بگیرند. شما این قدرت را در اختیار دارید تا پیشرفت های غیر منتظره ای داشته باشید. فرصت را غنیمت شمرده و به جای این که وقت خود را با کارهای بیهوده تلف کنید از روز تعطیلتان حداکثر استفاده ی ممکن را بکنید.

فال روزانه متولدین آبان ماه :

اکنون زمان آن فرا رسیده است که نقشه هایی را که طی چند روز گذشته و به دنبال تفکرات جدی و بررسی های طولانی مدت کشیده بودید را عملی کنید. به پشت سکان رفته و هدایت کشتی زندگیتان را در دست گرفته و آن را در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید و اجازه ندهید موانع ذهنی سد راهتان شوند. امروز رفتارهای اطرافیانتان ممکن است برای شما آزاردهنده باشند و نظرات سختگیرانه و از روی بی مهری آنها قلب حساس شما را بشکنند. زیاد خودتان را ناراحت نکنید، نظرات آنهایی که برایتان اهمیت ندارند مهم نیستند، انتقادات عزیزانتان نیز از روی محبت و دلسوزی هستند.

فال روزانه متولدین آذر ماه :

امروز حال شما خوب است، اما باید مواظب رفتار خود با دیگران باشید. اطرافیانتان امروز علاقه ی چندانی به این که بخواهید برایشان رئیس بازی در بیاورید و به آنها بگویید که چکار کنند و یا چکار نکنند ندارند. پس بهتر است مواظب باشید کاری نکنید که آنها بخواهند با شما وارد جنگ شوند! امروز شما در مطالعه و یا فعالیت در زمینه هایی که چندان شناخته شده نیستند و یا بسیار نوآورانه هستند بسیار موفق خواهید بود و با این کار چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. اجازه ندهید هیچ چیزی شما و تفکرتان را محدود کند و ذهن خود را آزار بگذارید تا در هر جهتی که می خواهد پیش برود. امروز در هر زمینه ای پیشگام باشید!

فال روزانه متولدین دی ماه :

امروز سعی کنید نسبت به همیشه کمی شجاع تر باشید. کمی ریسک کنید و به دیگران نشان بدهید که این قدرت را دارید که هر کاری را که خودتان دلتان بخواهد را انجام دهید. انرژی موجود در امروز شما را بی قرار کرده است و نمی توانید بیکار بنشینید و دلتان می خواهد مدام در حرکت و جنب و جوش باشید. به جای اینکه منتظر بمانید تا دیگران به شما بگویند چکار کنید خودتان دست به کار شده و روزتان را بسازید. از این که شکست بخورید یا کارها طبق انتظارتان پیش نروند هراسی نداشته باشید. اگر تمام توانتان را به کار نگیرید و شانس خود را امتحان نکنید هرگز نخواهید دانست که احتمال موفقیتتان چقدر است.

فال روزانه متولدین بهمن ماه :

شما امروز انرژی فوق العاده ای را در اختیار دارید، شرایط کیهانی موجود نیز با شما همراه شده است و انگار همه چیز را روی دور تند گذاشته اند. با این شرایط شما امکان این را خواهید داشت که کارهای زیادی را به انجام برسانید. امروز در برخوردهایتان با اطرافیان خود باید احتیاط بیشتری به خرج دهید و مواظب باشید که با حرف هایتان آنها را از خود آزرده نکنید. امروز برای شما روز تغییر بازسازی و دور انداختن هر آن چیزی است که دیگر به دردتان نمی خورد، از اشخاص و روابط به دردنخور گرفته تا وسایل و لباس هایی که دیگر به کارتان نمی آیند. خساست به خرج ندهید، هر آنچه به درد نمی خورد را دور بیندازید!

فال روزانه متولدین اسفند ماه :

امروز ارتباطتان با دیگران طبق انتظارتان پیش نخواهد رفت و این تصور برایتان به وجود خواهد آمد که دیگران به اندازه ای که شما برایشان وقت و انرژی می گذارید برای شما ارزش و اهمیت قائل نیستند. زود قضاوت نکنید و یادتان باشد که اطرافیانتان دارند تمام تلاش خود را می کنند، اما آنها به اندازه ی شما حساس نیستند و نمی توانند آنچه در قلب شما می گذرد و اثراتی که حرف هایشان می توانند روی شما داشته باشند را به خوبی درک کنند. امروز از تعطیلی استفاده کرده و سری به قفسه ی کتاب ها و کمد لباس هایتان بزنید. به نظر می رسد که باید حتما زمانی را به نظم و ترتیب دادن به آنها اختصاص بدهید.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.