فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه :

شدت یافتن احساسات تان می‌تواند امروز گیج کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله جلوگیری کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب تان گوش فرا دهید!

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه :

امروز شا بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و این برایتان مثل یک برزخ است. در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق‌تر شده‌اند و نگه داشتن دوستی‌هایتان در وضعیتی متعادل کار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می‌شود. باوجود این بهتر است که همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی که رخ می‌دهد آماده کنید

فال روزانه متولدین خرداد ماه :

ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.

فال روزانه متولدین تیر ماه :

متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اکنون ایده‌ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه :

امروز توجه کردن و اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر برای شما بیشتر ناراحت کننده است،

چراکه هر زمان شما بااطمینان قصد و نیت خود را اعلام کنید،

واکنشهای افراد دیگر مجبورتان می کند حرفهایی که قبلا زده اید را دوباره بازنگری کنید.

از سمت کیوان به سوی سیاره بخت شما یعنی عطارد استرس و نگرانی وارد می شود، بنابراین چسبیدن به برنامه تان برای شما تقریبا امری غیر ممکن می شود. اگرچه شما قادر هستید انعطاف پذیری خود را حفظ کنید، اما هنوز هم کنار آمدن با احساساتتان برای شما مشکل است. هر اتفاقی که روی می دهد را انقدر شخصی نکنید و به خودتان نگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه :

امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می‌کنند

شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید.

اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

فال روزانه متولدین مهر ماه :

از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید،

به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید.

اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید

می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید،

زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

فال روزانه متولدین آبان ماه :

امروز ممکن است کمی به هم ریخته به نظر برسید و احساس کنید که هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. با همه این احوال وقتی یکی از دوستان صمیمی‌تان شما را به یک گپ دوستانه دعوت می‌کند همه چیز عوض می‌شود. اگر شما به عدم تمرکز خود اعتراف کنید، مطمئناً این کار خیلی به نفعتان خواهد بود. اگر شما شروع به صحبت کردن در مورد شکستهایتان کنید، کارهایی که باید دفعه بعد انجام دهید برایتان خیلی واضح‌تر خواهد شد. اما به داشته هایتان زیاد اکتفا نکنید، چون تمرکز و دقت شما مدت زمان زیادی دوام نخواهد داشت.

فال روزانه متولدین آذر ماه :

ادراک و احساس شما ممکن است اکنون بسیار دقیق باشد،

اما این به معنی این نیست که شما می‌توانید بر پایه استنتاج و نتیجه گیری‌های خود عمل کنید،

مشکل اینجاست که شما می‌توانید عیب و ایرادها را ببینید،‌

هم در خودتان و هم در دیگران، بهتر از این که بتوانید ببینید چه چیزی درست است. اما امروز مشاهدات شما ممکن است آن طور که فکر می‌کنید متعادل نباشند. یک سیاست زیرکانه می‌تواند ادامه گر یک مشاهده باشد،‌ اما قبل از اینکه هر نوع تصمیمی بگیرید چند روزی صبر کنید و بگذارید امور بهتر به نظر برسند.

فال روزانه متولدین دی ماه :

گرچه شما سهم خود را در کار دارید اما برای تان خیلی سخت است که کارتان سروقت انجام دهید.

امروز اگر آنهایی که درگیر کار هستند بخوانند به موسیقی گوش دهند داستان پردازی کنند در موقعیت مناسب تری از کار هستید در غیر این صورت مجبورید که از قوه تخیل تان کمک بگیرید. نوشتن یک راهنمای فنی یا انجام دادن یک کار تکراری خسته کننده خیلی سخت ودشوار است. اما اگر بدرستی ذهن تان را متمرکز کنید شما می‌توانید هرکاری را که لازم است را انجام دهید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه :

به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده،

طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است.

خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت‌ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می‌انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت‌ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه :

مهم نیست که شما چه تصورات خوب و خوشی برای انجام دادن کارهای حیرت‌آور دارید، آنچه که اهمیت دارد این است که شما مجبورید به سختی کار کنید و جان بکنید. ممکن است وسوسه شوید با شجاعت کامل از زیر کار فرار کنید، ولی این فکر خوبی نیست. فقط باید تحمل کنید و دم نزنید و هرآنچه که از شما انتظار می‌رود را انجام دهید. امروز برای ریسک کردن وقت مناسبی نیست.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.