فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه :

امروز برایتان آسان نیست که انرژی خود را به حرکت وادارید چرا که اتصال خورشید- نپتون امروز در نشان شما و در ششمین خانه از “کار” شما دیده می‌شود. حتی با وجود مسیرهای روشن سخت است که دقیقا بدانید مسیری که اکنون در آن قرار دارید به کجا منتهی می‌شود. اما الان زمان این نیست که انگیزه‌های خود را زیر سئوال ببرید. با وجوداینکه فکر می‌کنید که می‌توانید باز هم صبر کنید؛ الان یک حرکت مستقیم به سوی هدف مورد نیاز شماست!!

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه :

شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

فال روزانه متولدین خرداد ماه :

در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید،

در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

فال روزانه متولدین تیر ماه :

شما امروز می‌توانید در طیف گوناگون و گسترده ای از حقایق غرق شوید،

حقایقی که با دیگران مخالف کرده و تناقض دارند. شما احساس می‌کنید که مجبورید حقیقت را از توده انبوهی از اطلاعات بیرون بکشید، اما هروقت که فکر می‌کنید می‌دانید چه اتفاقی افتاده، همان لحظه می‌فهمید که فکرتان اشتباه بوده است. حتی اگر ناامید شدید تسلیم نشوید. به کار خود ادامه بدهید، فقط فراموش نکنید که برای شناختن واقعیت به زمان زیادی احتیاج دارید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه :

اگرچه شما از موقعیتی که در آن قرار دارید خشنود و راضی نیستید،

با این وجود آماده اید که برای لحظاتی دست از جنگ و ستیز بردارید و همه چیز را آسان بگیرید.

متاسفانه، ممکن است شرایط با شما همراهی نکنند،

به این ترتیب شما نیاز خواهید داشت که به فکر حل مشکلات و مسائل غیر قابل انتظار باشید. علاوه بر این، شما اکنون می‌توانید یک پیشرفت اساسی در کارتان داشته باشید. پس یک نفس عمیق کشیده و گام محکمی‌برای آغاز روز خود بردارید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه :

ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه همکاران و دوستان قرار دارد

و دید شما را تا حدی باز کرده که شما حاضرید افراد بیشتری را وارد زندگی شخصی خود کنید.

شما به طور طبیعی خودتان از پس کارهایتان برمی‌آیید،

ولی حالا برای کارهای ساده‌ای مثل رفتن به سوپر مارکت

و رفتن به اداره پست هم دوست دارید کسی شما را همراهی کند.

باوجود این آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند،

بنابراین اگر دوست ندارید هیچ کدام از کارهایتان را به تنهایی انجام دهید،اجازه ندهید آنها خودشان را مقصر بدانند.

فال روزانه متولدین مهر ماه :

امروز شما قادر هستید نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده‌ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی‌‌آرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

فال روزانه متولدین آبان ماه :

امروز وقت این رسیده که از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می توانید خودتان را با دوست هایتان سرگرم کنید، چراکه احساس می کنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر کردن را داشته باشید، ابراز کردن نظریات تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی ای قرار می دهد. ارتباط برقرار کردن کلیدی است که درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می گشاید.

فال روزانه متولدین آذر ماه :

بازگشت ماه به نشان تان می‌تواند شما را تشویق کند که کاری را به شیوه خودتان انجام دهید

یا حداقل درباره آن به طور جدی فکر کنید. اگر ازجوامع اجتماعی نیز عقب نشینی می‌کنید به این معنی نیست که بیش از حد منزوی هستید. حتی اگر سرانجام ندانید که در زندگی تان چقدر کار مفید انجام داده اید با کسانی معاشرت کنید بیشترین لذت را با مصاحبت آنها می‌برید.

فال روزانه متولدین دی ماه :

در حال حاضر این طرز فکر که همه مردم خواسته‌های شما را می‌شناسند طرز فکر خطرناکی است، حتی اگر به نظر خودتان کاملاً واضح و شفاف به نظر برسد. فراموش نکنید که دیگران نمی‌توانند فکر شما را بخوانند و اگر شما در هیچ صورت به آنها حرفی نزنید، آنها ممکن است دچار اشتباه شوند. الان موقعیت خیلی خوبی برایتان است؛ وقتی را به تبادل نظر کردن اختصاص دادن می‌تواند قبل از اینکه مشکلی به وجود بیاید جلوی آن را بگیرد.

فال روزانه متولدین بهمن ماه :

توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می شود شما مثل یک جادوگر به نظر بیایید،

اما هوش و ذکاوت شما این توانایی را در شما ایجاد کرده است. شما اکنون به جای اینکه بخواهید رابطه جدیدی را شروع کنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی تان را محکم تر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه :

امروز شور و شوق رام نشدنی شما قدرت بیان خلاقانه شما را برانگیخته است، اما شما هنوز هم وسوسه می‌شوید که انرژی های خود را به مسیر مثبتی هدایت کنید. شدت آرزوهای شما بیشتر شده اند و شما می‌ترسید دیگران این را بفهمند. رفتار شما می‌تواند باعث ترساندن و رنجیده خاطر کردن دیگران بشود. لزومی‌ندارد که شما احساسات خود را تغییر دهید، اما متعادل کردن علایق خود یک حرکت عاقلانه به حساب می‌آید.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.