آنر نوت ۱۰ که قرار است به‌زودی رونمایی شود، در فهرست رگولاتوری چین یعنی TENAA ظاهر شده و مشخصات آن پیش از رونمایی رسمی معلوم شد.

 

 مشخصات آنر نوت 10 در TENAA رؤیت شد

 

 

آنر در تدارک رونمایی از نوت ۱۰ در روز سه‌شنبه است. برخی مشخصات این گوشی مانند صفحه‌ی Amoled و تراشه‌ی کرین ۹۷۰ پیش‌تر افشا شده بودند؛ اما حالا فهرست کامل مشخصات Honor Note 10 توسط رگولاتوری چینی TENAA منتشر شده است.

فبلت جدید مانند نمونه‌ی کوچکتر خود، آنر ۱۰ به دوربین دوگانه‌ی ۱۶ + ۲۴ مگاپیکسلی مجهز است و سنسور ۲۴ مگاپیکسلی آن از نوع مونوکروم یا سیاه و سفید است.

بعد از معرفی چندین گوشی قدرتمند، حالا هواوی خود را برای معرفی یک پرچمدار رده بالای دیگر آماده کرده و این‌بار قصد دارد آنر نوت ۱۰ را با نمایشگری بزرگ عرضه کند. اگرچه طی چند روز اخیر، بسیاری از مشخصه‌های فنی این تلفن هوشمند از طریق منابع مختلف لو رفت، اما حالا نوبت به آژانس چینی تنا رسیده است تا بسیاری از این موارد را تایید یا رد کند.

 

 مشخصات آنر نوت 10 در TENAA رؤیت شد

 

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، سازندگان از صفحه نمایشی ۶٫۹۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۲۲۲۰ و نسبت ۱۸٫۵:۹ برای این فبلت استفاده کرده‌اند که سبب شده اندازه دستگاه به ۱۷۷ در ۸۵ در ۷٫۶۵ میلی‌متر و وزن آن به ۲۲۰ گرم برسد. زیر قاب، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و ۲٫۴ گیگاهرتزی مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد که به نظر می‌رسد بخشی از تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی کایرین ۹۷۰ باشد. آنر نوت ۱۰ در چندین نسخه مختلف با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.برای ثبت تصاویر، دوربینی دوگانه با دو سنسور ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی در خدمت کاربران خواهد بود و سلفی‌بازان هم از دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهند شد. این در حالی‌ست که پیش‌تر، منابع مختلف از دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی خبر داده بودند. همچنین بر خلاف گزارش‌های قبلی مبنی بر به‌کارگیری باتری غول‌پیکر ۶ هزار میلی‌آمپری، یک باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قدرت‌بخش گوشی جدید آنر خواهد بود. اندروید ۸٫۱ اوریو و آخرین نسخه از رابط کاربری EMUI هم سیستم نرم افزاری را تشکیل خواهند داد.

 

نمایشگر این فبلت ۶.۹۵ اینچی با رزولوشن HD پلاس یعنی ۲,۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و رم دستگاه از نوع ۶ یا ۸ گیگابایتی خواهد بود. آنر نوت ۱۰ با حافظه‌ی داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و امکان استفاده از کارت حافظه با بیشینه‌ی ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز وجود دارد.هرچند ترکیب سنسور به‌کاررفته در دوربین اصلی نوت ۱۰ همان ترکیب آنر ۱۰ است، دوربین سلفی این دستگاه متفاوت بوده و ۱۳ مگاپیکسلی است و احتمالا با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی متعددی شامل حالت پرتره‌ی بهتر به کمک یادگیری ماشین مجهز خواهد بود.آنر نوت ۱۰ که از لحاظ اندازه یک فبلت واقعی است، ۱۷۷ میلیمتر طول و ۸۶ میلیمتر عرض داشته و وزن آن به ۲۰۳ گرم می‌رسد. فبلت مورد بحث، در بخش نرم‌افزار با جدیدترین نسخه‌ی EMUI بر پایه‌ی اندروید اوریو و قابلیت GPU توربو عرضه خواهد شد.

 

 

آنر نوت ۱۰ هواوی در تاریخ ۳۱ جولای (۹ مرداد) به صورت رسمی معرفی می‌شود.

منبع : زومیت , گجت نیوز

 

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.