بیوگرافی افسانه کمالی

بیوگرافی افسانه کمالی

چکیده ای از بیوگرافی افسانه کمالی:

نام اصلی: افسانه کمالی انارکی
زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون
تولد: ۱۹ خرداد ۱۳۶۶
تهران، ایران
محل زندگی: تهران
ملیت: ایرانی
پیشه: بازیگر

 

افسانه کمالی زاده ۱۹ خرداد ۱۳۶۶ تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. افسانه کمالی در یک خانواده کم جمعیت ۴ نفره زندگی کرده و یک برادر کوچکتر به نام بابک دارد. وی از سنین جوانی به بازیگری علاقه داشته و بخاطر تحصیل و درس نتوانسته به سوی این هنر برود که وی بعد از به اتمام رساندن تحصیلات و دانشگاه به کلاس های بازیگری رفته و به دنیای هنر وارد شده هست. افسانه کمالی دوره های بازیگری خود را در موسسه بازیگری کارنامه گذرانده و از همین طریق توانسته وارد دنیای بازیگری شود.

افسانه کمالی در دبیرستان تجربی خوانده و در سال ۸۴ از دانشگاه شهید بهشتی لیسانس زیست شناسی گرفته است. او در سال ۹۰ رتبه ۲ کنکور کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس است. و اکنون فارغ التحصیل همین رشته است.

افسانه کمالی در سال ۱۳۹۳ بعد از اتمام تحصیلات کارشناسی ارشد خود در موسسه کارنامه آموزش بازیگری را فرا می گیرد و در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان وارد سینما شد و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان فعالیت رسمی خود را در تلویزیون شروع نمود.

 

بیوگرافی افسانه کمالی

بیوگرافی افسانه کمالی

بیوگرافی افسانه کمالی

بیوگرافی افسانه کمالی

بیوگرافی افسانه کمالی

بیوگرافی افسانه کمالی

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.