بیوگرافی امین بانی + ماجرای بیماریش

بیوگرافی امین بانی + ماجرای بیماریش

بیوگرافی و زندگینامه

بیوگرافی امین بانی + ماجرای بیماریش : امین بانی خواننده ایرانی که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است، متولد ۱۶ دی سال ۱۳۶۲ است. او اصالتا اصفهانی است. او هم اکنون ۳۵ سال سن دارد.

او از سن ۷ سالگی به موسیقی علاقه داشت و با یک کلیپ کوتاه موبایلی به شهرت سید اما کسی اسم او را نمیدانست.او یک خواهر و یک برادر دارد او عاشق خانواده خود است و هرزمانیکه میخواند مادرش گریه میکند، آنها یک خانواده ۵ نفری هستند.وی خواهرزاده استاد کریم سماوی از خوانندگان قدیمی ایران هستند.

ازدواج و همسر

او ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت امین بانی

او به صورت خودآموز به چند ساز آشنا است، از جمله ساز های مورد علاقه او گیتار و پیانو است، وی تاکنون هیچ آموزشی ندیده است.

بیوگرافی امین بانی + ماجرای بیماریش

بیماری

امین بانی به بیماری کم خونی تالاسمی ماژور مبتلا است و این بیماری بر چهره وی تاثیر گذاشته است، به طوری که خیلیا فکر میکنند ایشون افغانستانی هستند اما اینطوری نیست و ایشون ایرانی هستند.

اولین تیتراژ

او تحت شرایطی توانست موزیک اول خود بنام پاییز و موزیک دوم خود به نام ثانیه ها را پخش کند که موزیک ثانیه ها تیتراژ مسابقه ثانیه ها از شبکه دوم تلویزیون با اجرای داریوش کاردان پخش شد.

از تیتراژ شهرزاد تا نسب با بهنام بانی

او در سال ۱۳۹۷ با آهنگ زیبای چه کردی در سریال شهرزاد غوغا کرد، این آهنگ بشدت پخش و دیده شد و شهر بسیاری یافت. او نسبتی با بهنام بانی ندارد.

علت عدم پخش آلبوم

وی علت عدم حضور جدی خود و ارائه آلبوم را وجود افراد قدرتمند و مافیا در این حوضه را می داند که با ارئه قراردادهای سنگین و سخت امکان حضور وی را ناممکن ساخته اند.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.