بیوگرافی خواندنی و جالب الناز حبیبی

بیوگرافی خواندنی و جالب الناز حبیبی

بیوگرافی خواندنی و جالب الناز حبیبی : نقش الناز دختر كوچك ثریا را در این سریال بازی می‌كنم، او و همسرش (با بازی حسین مهری) نیز مشكلاتی را در ابتدای زندگی‌شان تجربه می‌كنند كه مواردی را به دیگر مشغله‌های ذهنی ثریا اضافه می‌كند.

الناز حبیبی در ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد. او دانشجوی رشته تدوین است. الناز حبیبی از سال ۱۳۷۸ کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرد. الناز حبیبی برای ۳ فیلم از کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت، سریال «فاصله‌ها» را بازی کرد و بعد با پروژه سینمایی «پیتزا مخلوط» همکاری کرده، سریال «سی‌امین روز» که در ماه رمضان پخش شد را بازی کرد و در سریال آقای «سیروس مقدم» به نام تاثریا در نقش دختر کوچک خانواده ایفای نقش کرد. او در فیلم مناسبتی ماه رمضان به نام دودکش نیز نقش آفرینی کرده که هم اکنون (ماه رمضان ۹۲) هرشب از شبکه یک پخش می شود.

این روزها شاهد بازی الناز حبیبی در نقش عالیه در سریال تلویزیونی دودکش به کارگردانی محمدحسین لطیفی هستیم. او در این سریال در کنار سیما تیرانداز که نقش دختر عمویش، عفت را بازی می کند خیلی خوب ظاهر شده است.

ویژگی های او

یکی از ویژگی های او و عفت بده بستان هایی است که در تائید کار یکدیگر با هم دارند و همین مساله به شیرینی نقش آنها افزوده است. حبیبی با وجود این که بازیگر جوانی است اما تلاش کرده با انتخاب های دقیق، نقش های متفاوتی را بازی کند. او پیش از این در نقش دختر ثریا در سریال «تا ثریا» خوش درخشید. با او درباره سریال دودکش به گفت وگو نشستیم.

الناز حبیبی پیشتر درباره بازی در سریال تا ثریا گفته بود: نقش الناز دختر كوچك ثریا را در این سریال بازی می‌كنم، او و همسرش (با بازی حسین مهری) نیز مشكلاتی را در ابتدای زندگی‌شان تجربه می‌كنند كه مواردی را به دیگر مشغله‌های ذهنی ثریا اضافه می‌كند. كار با مقدم با هر كارگردان دیگر متفاوت است، من در این كار چیزهای زیادی را در عالم بازیگری می‌آموزم كه قطعاً بعدها برایم مثمرثمر خواهد بود. امیدوار هستم نتیجه‌ی این كار باز هم بتواند نظر مخاطبان آثار آقای مقدم را جلب كند.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.