بیوگرافی فرامرز آسف + سبک موسیقیش

بیوگرافی فرامرز آسف + سبک موسیقیش

بیوگرافی

بیوگرافی فرامرز آسف + سبک موسیقیش : وی متولد دزفول و اصالتاً از خاندان آصف نخعی و اهل تهران است. او به دنبال کسب مدال برنز در رشته پرش سه گام در بازیهای آسیایی سال ۱۹۷۴ در تهران و رکورددار پرش سه گام ایران، دانشگاه جنوب کالیفرنیا به فرامرز آصف بورس تحصیلی ورزشی اعطا نمود و بدین طریق وی راهی آمریکا شده و برای مدت چهار سال به تیم دوومیدانی این دانشگاه پیوست.در سال ۱۹۸۰ فرامرز با مدرک مهندسی در رشته معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی فارغ‌التحصیل شد.فرامرز آصف خوانندهٔ سبک پاپ و ورزشکار سابق ایرانی است

فرامرز آصف در تاریخ ۲۵ جولای سال ۲۰۰۳ میلادی با یلدا آصف ازدواج نموده است. آصف در حال حاضر در ایالت کالیفرنیای آمریکا مقیم است. فرامرز آصف، صاحب رکورد چندین ساله در رشته دوومیدانی ایران در رشته های پرش سه گام( دارای رکورد ۳۱ ساله با ۱۶ متر و ۸ سانتى متر ) و پرش طول(۷٫۵۸متر) و همچنین برنده مدال برنز پرش سه گام در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران می باشد.

بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال که هم‌دوره فرامرز آصف است دربارهٔ او می‌گوید: “فرامرز آصف پسر تحصیلکرده‌ای بود که مدارج تحصیلی را تا بالاترین سطح گذرانده بود. ورزشکار خیلی خوبی هم بود. البته همان موقع هم ته صدایی داشت و کارهای هنری را هم دوست داشت. گاهی هم برای ما می‌خواند. البته وقتی این‌ها می‌روند خارج، جذب فضای آن فضاها می‌شوند. به هر حال یک اتفاقاتی هم در آن سال‌ها افتاد. یکسری برخوردهای تند شد. این‌ها ورزشکار بودند و رفتند و بعد وارد فضاهای دیگری شدند. شاید اگر ما با رأفت اسلامی بیشتری در رأس ورزش کشورمان با قهرمان‌هایی از این دست برخورد می‌کردیم، می‌شد خیلی‌ها مثل آصف را هم برگرداند همین جا و کاری کرد که مواضع شان عوض شود.

سبک موسیقی فرامرز آصف

موسیقی فرامرز آصف در عین حال که از فرهنگ، هویت و میراث ایرانی الهام و تاثیر گرفته، دارای چاشنی های موسیقی آمریکای جنوبی و اروپایی نیز می باشد.

بیوگرافی فرامرز آسف + سبک موسیقیش

فرامرز آصف در آثارش از ترانه هایی در مورد هویت، عشق و از میراث فرهنگی ایران استفاده می کند و موسیقی اش یک تنوع خوب از ابزار های قومیست که آمیزه ای از سبک های سراسر جهان از جمله موزیک آبادانی، فلامنکو رقص سیاهان،آفریقایی، آمریکای جنوبی، کوبا ،سالسا، جامائیکایی، رگی، هیپ هاپ آمریکا، اروپا ،فیوژن، پاپ، راک و نیو ایج و همچنین ۸٫۶ است.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.