درخشش موبایل شیائومی Pocophone F1 در بنچمارک آنتوتو

 

اسمارت فون تازه شیائومی که گفته می شود با نام Pocophone F1 به بازار خواهد آمد اخیراً در ابزار بنچمارک آنتوتو، موفق به کسب امتیاز ۲۸۵۰۰۰ شده است؛ امتیازی تا ۳ هزار بیشتر نسبت به موبایل وان پلاس ۶ که پیش از این، چارت امتیازات این سرویس را به تصاحب خود در آورده بود. اگرچه امتیاز بنچمارک ها معمولاً معیار دقیقی برای سنجش عملکرد یک دیوایس در دنیای واقعی نیستند اما می توانند میزان قدرت پردازشی خالص آن را مشخص کنند.

تا به امروز جزییات زیادی درباره پوکوفون اف ۱ منتشر نشده، اما می دانیم که با پرچمداری اندرویدی طرف هستیم که احتمالاً رقیبی جدی برای تمام همتایان خود در سال ۲۰۱۸ میلادی خواهد بود.هم اکنون انتظار می رود که طی هفته های آتی (و شاید در نمایشگاه IFA 2018) شاهد معرفی رسمی دستگاه باشیم.

 

اسمارت فون تازه شیائومی قرار است میزبان چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام باشد و از دیگر مشخصات آن می توان به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. گفتنی است که مدل پیشرفته تر دستگاه هم همراه با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از راه می رسد.

اگرچه آنتوتو مشخصات سخت افزاری دستگاه را فاش نکرده، اما در شایعات قبلی شنیده ایم که پوکوفون اف ۱  از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی همراه با سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود و دوربین اصلی، قادر به نقشه برداری عمقی و اعمال افکت بوکه روی تصاویر است. علاوه بر این، جوازهای دریافت شده از سوی شیائومی نشان می دهد که پوکوفون اف ۱ از سیستم خنک کننده مایع نامتعارفی بهره می برد که هیچوقت مشابه اش در بازار موبایل های هوشمند دیده نشده است.

 

منبع : Android Headlines

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.