سامسونگ از گلکسی هوم، اسپیکر هوشمند مجهز به بیکسبی رونمایی کرد

 

سامسونگ امشب در جریان رویداد معرفی گلکسی نوت ۹، سرانجام از اسپیکر هوشمند گلکسی هوم با بهره‌گیری از دستیار صوتی بیکسبی رونمایی کرد.

اسپیکر هوشمند مجهز به بیکسبی سامسونگ که از مدت‌ها پیش در انتظار آن بودیم، سرانجام امشب در کنار گلکسی نوت ۹ معرفی شد. این دستگاه گلکسی هوم (Galaxy Home) نام دارد و سامسونگ امروز تنها تصاویری تبلیغاتی از آن نمایش داد. اما به گفته‌ی این شرکت، در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ که در چند ماه آینده برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری از این اسپیکر هوشمند منتشر خواهد شد.

با این حال، سامسونگ در رویداد امشب اطلاعاتی هرچند جزئی درباره‌ی گلکسی هوم فاش کرد. این شرکت توانایی اسپیکر جدید خود را با پخش آهنگ معرفی محصول به‌وسیله‌ی ترکیبی از ۱۶۰ اسپیکر گلکسی هوم نمایش داد. این دستگاه با بلندگوهای قدرتمند و یک ساب‌ووفر برای باس غنی و عمیق، پردازش صدای طبیعی را وعده می‌دهد. از آنجایی که گلکسی هوم مجهز به بیکسبی است، از تشخیص صدای میدان دور به‌کمک هشت میکروفون بهره می‌گیرد.

گلکسی هوم علاوه بر بهره‌مندی از بلندگوهای صوتی AKG از اکوسیستم خانه‌ی هوشمند سامسونگ نیز پشتیبانی می‌کند. این سازگاری به کاربران امکان می‌دهد تا دستگاه‌های اسمارت‌تینگز خود را با فرمان‌های صوتی کنترل کنند. نمونه‌های نمایشی اولیه‌ای که سامسونگ امشب در جریان رویداد خود نمایش داد، از کیفیت صدای فوق‌العاده‌ی گلکسی هوم حکایت می‌کردند و ما قطعا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این دستگاه به‌شدت هیجان‌زده هستیم. با این حال، همان‌طور که اشاره شد برای افشای جزئیات بیشتر باید کماکان منتظر بمانیم.

 

 

 

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.