فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه :

یک روز شاد و هیجان انگیز منتظرتان است!! حتی اگر انتظارش را نداشته باشید.

ارتباط ماه و اورانوس در پنجمین خانه تان یعنی خانه شادی و بازی باعث می‌شود که لذت وخوشی وارد زندگی‌تان شود، حتی اگر در برابرش مقاومت کنید. کلید موفقیت شما این است که آنی تصمیم گیری کنید؛

اگر بیش از حد برنامه ریزی کنید و اهل منطق باشید این روز شاد را از دست خواهید داد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه :

امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فی الفور اجرا شوند آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید؛ اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه :

شما اصلاً نمی توانید از دست مشکلات و مسائل عاطفی فرار کنید؛

این مشکلات هرجا که بروید مثل سگی که پای آدم را گاز می‌گیرد دنبالتان هستند!!

اما اگر شما بخواهید مشکلات عاطفی که مربوط به گذشته هستند را حل نشده رها کنید، مطمئناً این گاز!! به شما صدمه می‌زند. با قبول کردن جایگاه خود در زندگی نقطه ضعفهای خود را بپذیرید، اما سعی نکنید با بازنگری کردن گذشته خود بینش جدیدتان را تغییر دهید. در عوض آینده خود را رقم بزنید.

فال روزانه متولدین تیر ماه :

اگر شما در یک معامله تجاری فعالیت می‌کردید،

امروز می‌تواند برای شما نقطه شروع یک حرکت مثبت باشد. اگر چه آن ممکن است به آن سومندی و منفعتی که شما انتظارش را داشتید منجر نشود، اما نتیجه آن حداکثر نتیجه ای است که می‌توانست باشد. یک چیز مشخص است؛ اینکه شما اکنون نیاز با پشتکارو تلاش فراوان دارید. پیشرفت شما به آن سرعتی که می‌توانید ناامید کننده نمی‌شود، به خاطر اینکه کارهای زیادی مانده که بادی تمام شوند و و شما هم به آن واقف هستید،‌ و مطمئن باشید که پس از این آسان تر خواهد شد.

فال روزانه متولدین مرداد ماه :

امروز توجه کردن و اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر برای شما بیشتر ناراحت کننده است، چراکه هر زمان شما بااطمینان قصد و نیت خود را اعلام کنید، واکنشهای افراد دیگر مجبورتان می کند حرفهایی که قبلا زده اید را دوباره بازنگری کنید. از سمت کیوان به سوی سیاره بخت شما یعنی عطارد استرس و نگرانی وارد می شود، بنابراین چسبیدن به برنامه تان برای شما تقریبا امری غیر ممکن می شود.

اگرچه شما قادر هستید انعطاف پذیری خود را حفظ کنید،

اما هنوز هم کنار آمدن با احساساتتان برای شما مشکل است.

هر اتفاقی که روی می دهد را انقدر شخصی نکنید و به خودتان نگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه :

شما احتمالا باید برنامه‌هایتان را لغو کنید چنانکه در طول روز هم مشخص می‌شود

به خاطر اینکه دستور کارهای شما تغییر می‌یابند.

به خودتان اجازه انعطاف پذیری بیشتری بدهید برای اینکه اگر می‌بینید تعهدات قبلی تان دیگر به پیشبرد اهداف بلند مدت شما کمکی نمی‌کنند آنها را کنسل کنید. اگر دیگران از تغییر شیوه شما ناامید به نظر می‌رسند نگران نشوید.

فقط آن کاری را بکنید که دل تان می‌گوید درست است، حتی اگر کسی را مایوس می‌کند.

به نیازهای خود توجه کنید که باعث گسترده شدن روابط شما با دیگران در طولانی مدت می‌شود.

فال روزانه متولدین مهر ماه :

اگر شما شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیتهایتان را تمرین می‌کنید،

امروز انتخاب خیلی سختی پیش رو خواهید داشت.

شما می توانید به خاطر نیازتان به ارتباط برقرار کردن دلیل قانع کننده‌ای مطرح کنید،

اما هنوز هم وقتی فردی از نظر احساسی به شما نزدیک می شود، عقب نشینی می‌کنید.

اگر وقت مناسبی برای ایجاد کردن شجاعت در خود وجود داشته باشد، زمانش همین الان است. لازم نیست که از ترس آسیب دیدن از همان الگوهای قدیمی استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آبان ماه :

به نظر می‌رسد همه می‌دانند شما امروز دقیقا چه احساسی دارید،

به خاطر اینکه ماه نشانه شما قلب شما را مورد هدف گرفته تا همه آن را به وضوح مشاهده کنند.

امروز چاره دیگری ندارید، چرا که جلوگیری از ابراز احساسات تان تنها فشار و اضطراب بیشتری به شما وارد سازد. تنهاراه حلی که دارید این است که احساسات تان را بر مبنای اصول درست بیان کرده تا بتوانید از بروز بیماری‌های جدی روحی در خود جلوگیری کنید.

فال روزانه متولدین آذر ماه :

اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند

اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

فال روزانه متولدین دی ماه :

شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن درکارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفتتان رسیده اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگی تان که روز به روز خسته کننده‌تر می‌شود را تغییر رهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.

فال روزانه متولدین بهمن ماه :

اگر امروز شما نسبت به قبل بی‌حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید،

برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما باز می‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث خارجی را اصلاح کنید، اما شما بر روی عکس‌العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه :

امروز روبرو شدن با یک آینه نقادانه چیزی است که کاملا بهش احتیاج دارید تا تکانی به خود داده و از خودشیفتگی بیرون بیایید! حتی اگر فکر می کنید که می دانید چگونه باید در برابر مشکلات اخیر واکنش نشان دهید، حالا شما کم کم در حال دیدن دنیا با دیدی جدیدتر هستید. برنامه های گذشته تان برای هماهنگ کردن شما با موقعیت جدیدتان کافی نیستند. اگر در لحظه حال تمرکز داشته باشید، قادر خواهید شد که به آسانی خودتان را با هرچیزی که سرنوشت برایتان تدارک دیده هماهنگ کنید.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.