فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه :

امروز به فکر بازی و تفریح هستید،

اما واقعا گیج شده اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید.

سیاره بخت شما یعنی عطارد معمولا شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود بادها در جهت مخالف بوزد! برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و یاس دردسرساز می‌شود. درعوض آرام تر حرکت کنید و در طی مسیر از تجربیات خود لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه :

شما الان در قسمت آفتابی خیابان قدم می‌زنید! و اگر احیانا به مشکلی هم بربخورید آن مشکل رفع می‌شود. امروز درحالیکه بهرام وارد پنجمین خانه تان یعنی خانه “خودجوشی” می‌شود، شما انرژی خیلی زیادی دریافت می‌کنید. به جای اینکه هر تصمیمی را سبک و سنگین کنید، به اولین فکری که به ذهنتان می‌رسد عمل کنید. اولین ایده بهترین ایده است!!

فال روزانه متولدین خرداد ماه :

شما امروز احساسات خود را مخفی می کنید، اما انتظار دارید آنها نیازهایشان را با شما در میان بگذارند. این دو موضوع، به خصوص اگر شما نخواهید وارد بحث و گفتگو بشوید، برایتان دردسرساز خواهند شد. برای مخفی کاری زیاد وقت هست، الان باید رو بازی کنید!!

فال روزانه متولدین تیر ماه :

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی را در زندگی‌تان به همراه داشته باشد،

اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید.

شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید،

اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

فال روزانه متولدین مرداد ماه :

امروز فروخوردن خشمتان می‌تواند سبب خوشبختی و موفیقتان شود،

اما ناآگاهانه حرف زدن نیز می‌تواند باعث ناراحتی و مشکل شود.

با این حال تغییر دادن دیدگاهتان می‌تواند به تبدیل کردن احساسات منفی به مثبت کمکتان کند.

بهرام بی باک و ستاره جنگ از کیوان یعنی سیاره بخت شما حمایت می‌کند و شما را قادر می‌سازد که به خاطر موفقیت لذت و خوشی را به تاخیر بیندازید. شما به اهدافتان خواهید رسید، حتی اگر بیشتر از تصور شما طول بکشد. و وقتی این اتفاق افتاد به اندازه کافی برای استراحت کردن و جشن گرفتن زمان دارید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه :

شما احساس می‌کنید که همه کارهایتان به هم گره خورده است.

متاسفانه احساس تان به شما درست می‌گوید زیرا تمام برنامه‌هایی را که در دراز مدت برای آنها نقشه کشیده بودید به هم ریخته است، به همین دلیل تمایل دارید که کارهای جدیدی را آغاز کنید اما باز هم مانند سابق با مانع مواجهه خواهید شد. الان زمان مناسبی برای تصمیم گیریهای شما نمی‌باشد بهتر است برنامه ریزی‌هایتان را به تعویق بیندازید.

فال روزانه متولدین مهر ماه :

عدم خویشتن داری – یا کمبود آن- می‌تواند امروز مشکل ساز باشد.

شما فقط نمی‌توانید ببینید که خوشی و تفریح تان دارد کاهش می‌یابد.

شما می‌دانید که چه چیزی احساس خوبی به شما می‌دهد و ممکن است خودتان را مجاب کنید که هر چه بیشتر بهتر. این ممکن است درست باشد، اما محدود به شرایط خاص می‌شود. سعی کنید محدودیت‌های به جا و مناسب خود را بشناسید.

فال روزانه متولدین آبان ماه :

شخصی اخیرا به شما ابراز احساسات کرده،

که الان نوبت بحث درباره آن است. درست است که هدف شما سرگرمی نیست،

اما شما اگر با سیاست هستید، باید از درگیری پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که نمی‌توانید سرتان را زیر برف پنهان کنید. باید سعی کنید که میان این انکارها و خودداری‌ها، به دنبال یافتن یک راه حل دوستانه باشید که اگر موفق شدید، یک پیشرفت اساسی برای شما به وجود خواهد آمد.

فال روزانه متولدین آذر ماه :

به جای اینکه در محل کار رفتار مدیریتی و سیاستمدارانه در پیش بگیرید، باید بدانید که اطراف‌تان فعالیت‌های خیلی زیادی در جریان است و افراد دیگر مجبورند با شما کنار بیایند. به زبان خودمانی شما بدون اینکه بدانید که آیا برای قبول کردن نقش رهبری آمادگی دارید یا نه، پایتان را از گلیم‌تان درازتر کرده‌اید. فقط باید یادتان باشد که صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشید، چرا که رسیدن به موفقیت برای شما مدتی زمان می‌برد.

فال روزانه متولدین دی ماه :

تعاملات شما با رئیستان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد،

شاید به آن نرمی که شما دلتان می‌خواهد نباشد.

اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید،

دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید.

اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت‌های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد،

مطمئنا به مشکل خواهید خورد.

از اعتقادات خود دفاع کنید؛

اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

فال روزانه متولدین بهمن ماه :

در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه :

اگرچه شما از موقعیتی که در آن قرار دارید خشنود و راضی نیستید، با این وجود آماده اید که برای لحظاتی دست از جنگ و ستیز بردارید و همه چیز را آسان بگیرید. متاسفانه، ممکن است شرایط با شما همراهی نکنند، به این ترتیب شما نیاز خواهید داشت که به فکر حل مشکلات و مسائل غیر قابل انتظار باشید. علاوه بر این، شما اکنون می‌توانید یک پیشرفت اساسی در کارتان داشته باشید. پس یک نفس عمیق کشیده و گام محکمی‌برای آغاز روز خود بردارید.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.