فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه :

به نظر می‌رسد اگر امروز واقعا ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار بروند و آسمان تان صاف شود، شما بتوانید دید روشنی از اتفاقاتی که در آینده برایتان می‌افتد داشته باشید. شما تا حدی قادر به دیدن چیزهایی که می‌خواهید هستید و می‌دانید که چگونه باید به آنهادست یابید، همچنین این توانایی را دارید که برای رسیدن به آنها از هر راهی که می‌خواهید بروید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برای خودتان اهداف متعالی و بزرگی در نظر بگیرید و با کمی پشتکار و در عین حال شانس،‌ قادر خواهید بود که رویاهای همیشگی خود را معنی ببخشید و آنها را محقق سازید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه :

فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روشهای شخصیتان را امتحان کنید تا محرکهایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه :

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید.

شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

فال روزانه متولدین تیر ماه :

ادراک و احساس شما ممکن است اکنون بسیار دقیق باشد،

اما این به معنی این نیست که شما می‌توانید بر پایه استنتاج و نتیجه گیری‌های خود عمل کنید، مشکل اینجاست که شما می‌توانید عیب و ایرادها را ببینید،‌ هم در خودتان و هم در دیگران، بهتر از این که بتوانید ببینید چه چیزی درست است. اما امروز مشاهدات شما ممکن است آن طور که فکر می‌کنید متعادل نباشند. یک سیاست زیرکانه می‌تواند ادامه گر یک مشاهده باشد،‌ اما قبل از اینکه هر نوع تصمیمی بگیرید چند روزی صبر کنید و بگذارید امور بهتر به نظر برسند.

فال روزانه متولدین مرداد ماه :

شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند،

ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید.

خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است.

زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه :

شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند،

در حالیکه ثابت شده است که شما نمی‌توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

فال روزانه متولدین مهر ماه :

شما امروز بیشتر از قبل به خودتان و همچنین به نتیجه کارهایی که می‌کنید اطمینان دارید.

حتی اگر قبلاً کمی‌ به خودتان شک داشتید امروز بالاخره نظرتان عوض می‌شود.

ولی با این وجود نمی‌توانید به راحتی خودتان را متقاعد کنید راهی را بروید که افراد دیگر هم می‌روند،

ولی اگر یک بار این کار را بکنید نتایج شگفت انگیز کار خود را خواهید دید و به زودی به عنوان رهبر و مدیر انتخاب خواهید شد.

فال روزانه متولدین آبان ماه :

شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

فال روزانه متولدین آذر ماه :

شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند،

ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید.

خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است.

زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

فال روزانه متولدین دی ماه :

امروز شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید،

برای اینکه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای که الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند.

روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید،

اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه کند.

سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می‌کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه :

ادراک و احساس شما ممکن است اکنون بسیار دقیق باشد، اما این به معنی این نیست که شما می‌توانید بر پایه استنتاج و نتیجه گیری‌های خود عمل کنید، مشکل اینجاست که شما می‌توانید عیب و ایرادها را ببینید،‌ هم در خودتان و هم در دیگران، بهتر از این که بتوانید ببینید چه چیزی درست است. اما امروز مشاهدات شما ممکن است آن طور که فکر می‌کنید متعادل نباشند. یک سیاست زیرکانه می‌تواند ادامه گر یک مشاهده باشد،‌ اما قبل از اینکه هر نوع تصمیمی بگیرید چند روزی صبر کنید و بگذارید امور بهتر به نظر برسند.

فال روزانه متولدین اسفند ماه :

امروز شما بر سر دو راهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی‌ برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.