فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه :

امروز ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه خلاقیت قرار می گیرد

و شما وسوسه می شوید کاری را انجام دهید که ذات واقعی تان را به نمایش بگذارد.

این سخن به این معنی نیست که به خودتان سختی می دهید تا کاری را با شیوه ای متفاوت از روشهای خسته کنده کاریتان انجام دهید؛ بلکه بدین معنی است که وقت کافی اختصاص می دهید تا چیزی خلق کنید که واقعاً برایتان مهم باشد. این کار شاید مهم ترین تلاشتان باشد، چراکه با این کار می توانید با رفتار ژرف خود بر دیگران هم تاثیر بگذارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه :

شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه :

ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده‌اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاش تان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین تیر ماه :

امروز ممکن است به قضاوت خود اطمینان نداشته باشید، و به نظر می رسد این امر شدنی باشد. اینکه از امکانات خود اطمینان داشته باشید، یک چیز است، و کاملا متفاوت است که حقیقت اینکه واقعا چه اتفاقی می افتد را نادیده بگیرید. اگر چه سیاره حاکم شما با ژوپیتر مهربان و بی پروا در یک ردیف قرار گرفته اند تا روحیه دیگران را تقویت کنید، ذهن منطقی شما با اخبار خوبی پر است. صبور باشید؛ نظم و ترتیب به زودی باز خواهد گشت.

فال روزانه متولدین مرداد ماه :

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید.

شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید.

اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید.

فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید.

شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

فال روزانه متولدین شهریور ماه :

همه چیز به نظر خوب می‌رسد،

اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می‌کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید.

فال روزانه متولدین مهر ماه :

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید،

اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید.

در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

فال روزانه متولدین آبان ماه :

معاشرت با مردمی که از نظر عاطفی وابسته و نیازمند هستند معمولا برای شما زیاد خوشایند نیست

اما امروز می تواند درهایی را برای راه های جدید ارتباط با دیگران برای شما باز کند.

شما ممکن است با خودتان کمی در ستیز باشید چرا که سعی می کنید تا تعیین کنید که چه میزان از خودتان را آشکا رکنید. بهتر است که کمی آرام باشید و درباره احساسات تان زیاد صحبت نکنید اما این کار می تواند در یک رابطه عمیق و در لحظات مهمی محدودیت هایی ایجاد کند که زیاد ضرورت ندارد. با کمی صادق بودن می توانید در مقابل ترس از صمیمیت با دیگران بایستید ؛ نتایج این کار می تواند کاملا شما را شگفت زده کند.

فال روزانه متولدین آذر ماه :

حتی اگر از احساساتت مطمئن نیستی، الان که ماه به برج سنبله بازگشته است بهتره که بهشان اعتماد کنی. حتی اگر با مشکلات جدی روبررو هستی، امروز شاید وقفه‌ای در آنها به وجود آید. شما در مورد چگونگی لذت بردن بیشتر از زندیگتان نظریات جالبی داری. آنچه که دیگران از شما به عنوان خوشبختی می‌بینند کاملاً نتیجه این است که شما به خوبی مسائل را می‌فهمی.

فال روزانه متولدین دی ماه :

اهداف غیر عادی کاری شما امروز باعث ناامیدی تان می شوند.

از سوی دیگر شما با استفاده از رویاهایی که برای تمام کردن کارهایتان بهتان انگیزه می دهند

می توانید تصویر بسیار روشنی از آینده خود در ذهنتان مجسم کنید.

نگران رسیدن به اهدافی که در ذهنتان تجسم کرده اید نباشید.

در حال حاضر فقط حرکت کردن در مسیری معمولی برایتان کافی خواهد بود.

فال روزانه متولدین بهمن ماه :

امروز شما فکر می‌کنید که هیچ کار اشتباهی انجام نمی‌دهید، اما همین اعتماد بیش از اندازه شما خود دلیلی در رد این موضوع است!! اصلاً نیازی نیست روی نقاط ضعف خود سرپوش بگذارید؛ داشتن اجرا و عملکردی خیره کننده خیلی عالی است، اما فکر نکنید که یک اجرای عالی می‌تواند جانشین واقعیت محض بشود. شما آنقدر عاقل هستید که کارآیی خود را بالا ببرید، اما با پنهان کردن حقیقت از نشان دادن آن فرار نخواهید کرد.

فال روزانه متولدین اسفند ماه :

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً بهش ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.