قمار بزرگ سامسونگ: فورتنایت اندروید انحصاری گلکسی نوت 9 خواهد بود؟

 

هر روز که می‌گذرد، فورتنایت اندروید دست نیافتنی‌تر از همیشه می‌شود. انگار موفقیت‌های نسخه iOS بازی استودیوی اپیک گیمز را نسبت به محبوبیت اثرش روی اسمارت‌ فون‌ها مطمئن کرده و به همین خاطر آن‌ها با خیالی آسوده‌تر روی پورت فورتنایت برای اندروید کار می‌کنند. در حالی که احتمال می‌رفت بازی ۲۴ جولای (۲ مرداد) به دیوایس‌های اندرویدی بیاید اما این اتفاق نیافتاد.

 

حالا با توجه به اطلاعات به دست رسیده، علت اینکه انتشار فورتنایت اندروید تا این اندازه طول کشیده سامسونگ بوده است؛ کره‌ای‌ها می‌خواهند بازی را برای پرچمدار بعدی خود انحصاری کنند. وب‌سایت‌های ۹to5google و XDA Developers از قول چندین منبع آگاه گزارش داده‌اند که فورتنایت اندروید به مدت ۳۰ روز در انحصار گلکسی نوت ۹ خواهد بود.

گلکسی نوت ۹ در نهم آگوست (هجده مرداد) رونمایی می‌شود و شایعات نشان می‌دهند که کاربران از چهاردهم آگوست (بیست و سوم مرداد) می‌تواند گوشی را پیش خرید کنند. ده روز بعد و در بیست و چهارم آگوست (دوم شهریور) نیز این فبلت عرضه خواهد شد. بنابراین با یک حساب و کتاب ساده متوجه می‌شویم که دارندگان دیگر دیوایس‌ها برای تجربه فورتنایت اندروید باید تا اوایل پاییز صبر کنند.

قمار بزرگ سامسونگ: فورتنایت اندروید انحصاری گلکسی نوت 9 خواهد بود؟

 

با حضور پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ و صفحه نمایشی بزرگ، گلکسی نوت ۹ گوشی مناسبی برای بازی‌های موبایل به شمار می‌رود.

البته نسخه انحصاری فورتنایت تنها مزیت گلکسی نوت ۹ نیست و انگار سامسونگ برنامه دارد تا به کسانی که گوشی را پیش خرید می‌کنند، V-Bucks (پول درون بازی برای خرید لباس و آیتم‌های مختلف) هدیه بدهد. اگر هم خریداری V-Bucks نخواست می‌تواند جای آن هدفون‌های بی سیم AKG را بگیرد.

فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر کره خاکی بوده و فقط نسخه iOS بازی روزانه ۲ میلیون دلار درآمد دارد. بنابراین عجیب نیست سامسونگ برای جذب موبایل گیمرها دست به چنین کاری بزند، به خصوص که موبایل گیمینگ این روزها به ترند جدید بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.