فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه :

شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آرزوهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. درعوض خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه :

امروز عطارد سیاره بخت شما سیر قهقهرایی‌اش را در دومین خانه تان یعنی خانه پول و مادیات به پایان می‌رساند. اگر شما اوضاع مالی خود را با موفقیت‌های محدود مدیریت کرده باشید، الان شانس تغییر دادن بخت خود را دارید. برای اهداف مالی خود تصمیم گیری کنید و بعد تا چند روز آینده برنامه‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید. نیازی به اقدامات شدید و وسیع نیست؛ داشتن رفتاری با ثبات و متعادل در حین پول خرج کردن کافی است تا بتوانید پولتان را برای مواقعی که واقعاً بهش نیاز دارید پس انداز کنید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه :

شما امروز می‌توانید با کمک حس ششم خود فراتر از محدودیت‌های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی که نتوانید انتخاب‌های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آنها طبق برنامه‌هایتان کار نخواهند کرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید، پس شاید به خودتان شک دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز کردن نظریات‌تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرش‌تان است.

فال روزانه متولدین تیر ماه :

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید.

شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

فال روزانه متولدین مرداد ماه :

اگر امروز شما نسبت به قبل بی‌حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید،

برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما باز می‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید،

با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید.

ممکن است قادر نباشید حوادث خارجی را اصلاح کنید، اما شما بر روی عکس‌العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه :

امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد،

اما این دلیل نمی شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده های آنها باشد،

اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

فال روزانه متولدین مهر ماه :

امروز توجه کردن و اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر برای شما بیشتر ناراحت کننده است، چراکه هر زمان شما بااطمینان قصد و نیت خود را اعلام کنید، واکنشهای افراد دیگر مجبورتان می کند حرفهایی که قبلا زده اید را دوباره بازنگری کنید. از سمت کیوان به سوی سیاره بخت شما یعنی عطارد استرس و نگرانی وارد می شود، بنابراین چسبیدن به برنامه تان برای شما تقریبا امری غیر ممکن می شود. اگرچه شما قادر هستید انعطاف پذیری خود را حفظ کنید، اما هنوز هم کنار آمدن با احساساتتان برای شما مشکل است. هر اتفاقی که روی می دهد را انقدر شخصی نکنید و به خودتان نگیرید.

فال روزانه متولدین آبان ماه :

شخصی اخیرا به شما ابراز احساسات کرده، که الان نوبت بحث درباره آن است. درست است که هدف شما سرگرمی نیست، اما شما اگر با سیاست هستید، باید از درگیری پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که نمی‌توانید سرتان را زیر برف پنهان کنید. باید سعی کنید که میان این انکارها و خودداری‌ها، به دنبال یافتن یک راه حل دوستانه باشید که اگر موفق شدید، یک پیشرفت اساسی برای شما به وجود خواهد آمد.

فال روزانه متولدین آذر ماه :

شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید،

چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است.

اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند،

قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود.

پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.

فال روزانه متولدین دی ماه :

امروز در نشانه شما کسوف رخ داده است و این اتفاق برای شما مثل شروع شدن یک سال جدید است.

بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه کردن از اهدافتان می باشد. اما فقط نوشتن آنها کافی نیست،

بلکه فعالیتهای شما نیز باید به گونه ای باشد که شما را به سمت آنها ببرد.

چیزهایی را که می خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم کنید و با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم تر کنند.

فال روزانه متولدین بهمن ماه :

امروز برای شما روز بسیار خوبی است، برای اینکه هیچ محدودیتی برای رسیدن به هدفهای شما وجود ندارد. یک حادثه معمولی اجتماعی می تواند شما را وارد مسیری کند که این مسیر در زمینه کاری برای شما بسیار مفید است. قاطی کردن کار و تفرح با یکدیگر همیشه کار عاقلانه ای نیست، اما امروز شما در مسیری قرار گرفته اید که بیشتر نیاز به مسافرت رفتن دارید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه :

اکنون که ماه در دوازدهمین خانه شما به ونوس زیبا ملحق شده است، شما باید در مسائل عاطفی و عشقی ازخودگذشتگی نشان دهید و عشقی خالصانه داشته باشید. توجه نکردن به نیازهای شخصی خودتان باعث می‌شود که این فداکاری معنوی در شما بیشتر شود. اما باید سعی کنید که این حالت در شما باقی بماند و به فداکاری‌های خود ادامه دهید. مادامی که شما فقط به نیازهای اساسی خود توجه می‌کنید، ایجاد کردن یک رابطه عاشقانه آرمانی هنوز هم جزو اهداف اصلی شما به شما می‌رود و بسیار قابل تحسین است.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.