بهترین روش برای خرید و نگه داری گیلاس

بهترین راه برای خرید و نگهداری گیلاس

وقتی حرف از تابستان و میوه های آب دهن راه بنداز می شود، گیلاس حرف اول را میزند. اگر میخواهید پای گیلاس یا کمی مربای گیلاس درست کنید ، این مطلب را از دست ندهید و به کمک راهنمایی حرفه ای ما در این بخش از نکات خانه داری نمناک ، گیلاس های تازه تر و بهتری خریداری کنید

نحوه ی انتخاب گیلاس

اولین قدم این است که بدانید چه نوع گیلاسی را میخواهید ، زیرا همه ی آن ها برابر نیستند.به دنبال تجربه گیلاس خام هستید یا طعم شیرین آن را می پسندید. ( مزه ی ترش آن ها بیشتر جهت استفاده در کیک یا خشک کردن استفاده می شود )
برای انتخاب بهترین دسته ، نگاهی به ساقه و پوست گیلاس بیاندازید.طراوت ساقه نشان دهنده تازه بودن آن است. ساقه های سبز و شکسته نشده بهترین هستند.درصورت اینکه ساقه وجود نداشت ، کیفیت میوه را میتوانید از طریق گیلاس متوجه شوید. میوه ی ایده آل، خوشرنگ و گوشتی است. وجود چروک یا تغییر رنگ در میوه به معنی کهنگی میوه می باشد.

چطور گیلاس را نگه داری کنیم

گیلاس میوه ی حساسی است و پس از خرید باید به سرعت در یخچال قرار داده شود چراکه در دمای اتاق خاصیت آبداری و طعم خود را از دست می دهند. وقتی گیلاس را میشویید آب را به خود جذب میکند ، بنابر این پیش از خوردن آن ها را بشویید. گیلاس های نشسته را میان حوله های کاغذی نگه داری کنید و آن را در جای سرد و خشک بگذارید.
اگر بدرستی نگه داری شوند تا یک هفته در یخچال به صورت تازه باقی می مانند.
برای ذخیره طولانی مدت میوه ها را در یک کیسه پلاستیکی محفوظ از هوا قرار دهید این کار آن را آبدار و تازه نگه میدارد.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.