بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ بازیگر ایرانی و مهندس عمران است. نیما شاهرخ شاهی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران است، اما علاقه او به سینما باعث شد تا سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم وارد عرصه سینما شود.

نیما شاهرخ شاهی بعد از این فیلم در آثار سینمایی همچون پارک وی، دایره زنگی، مجنون لیلی و کیش و مات بازی کرد. البته شاهرخ‌شاهی رشته عمران را رها نکرد و تا پنج سال پیش بازیگری و عمران را با هم کار می‌کرد، اما از آن زمان همه تمرکزش را در بازیگری گذاشت.

شاهرخ شاهی فعالیت در تلویزیون را هم با ایفای نقش مهران خواستگار لیلا در سریال شمس‌العماره ساخته سامان مقدم آغاز کرد و بعد از آن در سریال‌های فاصله‌ها، ملکوت، موج و صخره، دختران حوا، مرد نقره‌ای, میلیاردر و معراجی‌ها به ایفای نقش‌های مختلف پرداخت.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

مصاحبه با نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی در ابتدا به هنرمند شدن خود كه خيلي اتفاقي بود پرداخت و عنوان كرد يكي از دوستان من براي حضور در تست بازيگري شركت كرد و از من خواست تا براي گرفتن تست همراه وي بروم كه آنجا بود نيما شاهرخ شاهي به صورت خيلي اتفاقي توسط كارگردان مورد تاييد واقع شد و اين چنين بود كه نيما  شاهرخ شاهي براي اولين بار بازيگري را در فيلم مكس تجربه كرد وخيلي زود راه صدساله را يك شبه طي كرد جاي خود را بين هنرمندان تثبيت كرد و طرفداران بي شماري پيدا كرد.

موضوعات
درباره سایت
مجله اینترنتی ایما با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 124 عنوان مجموعه گسترش داده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی برای بودن همیشه کنار هم
کلیه حقوق برای " مجله ایما " محفوظ است.